چگونه بهترین قالب فروشگاهی را انتخاب کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



یک قالب فروشگاهی ژاکت مناسب باید دارای ویژگی های مناسب بوده و با افزونه ووکامرس سازگاری کامل داشته باشد. اگر سایت شما کاربرپسند به نظر نمی رسد یا تصاویر سایت و محصولات شما زمان زیادی برای بارگذاری طول می کشد، کاربران و مشتریان از بازدید از سایت فروشگاه شما و خرید خودداری می کنند.

هنگام خرید و انتخاب طراحی سایت مناسب باید به نکات زیادی توجه کرد. حال در قسمت بعدی مواردی را که باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند اشاره می کنیم.

تعداد فروش قالب

با دیدن تعداد فروش مدل متوجه اهمیت و محبوبیت آن خواهید شد.

پشتیبانی محصول

آیا محصول مورد نظر از پشتیبانی کافی برخوردار است؟ چگونه به سوال پاسخ دهیم؟ قالبی که پاسخگویی و پشتیبانی سریع نداشته باشد قابل اعتماد نخواهد بود.

به طور مرتب قالب ها را به روز کنید

به روز رسانی منظم امر بسیار مهمی است که در انتخاب قالب نقش اساسی دارد، قالبی که به طور مرتب و منظم آپدیت نشود پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهد و با مشکلات زیادی روبرو می شود. ممکن است سقوط کند.

نمونه ای از سخت کوشی و حرفه ای بودن

باید بررسی کرد که قالب ساز چه نمونه کارهایی دارد و آیا به صورت حرفه ای در این زمینه کار کرده است یا خیر.

نظرات مشتریانی که محصول را خریده اند

مشاهده نظرات در مورد الگو، نحوه پاسخگویی و مدت زمان پاسخگویی به سوالات به شما ایده خوبی از میزان پشتیبانی و رضایت از الگو می دهد.

بهترین قالب های فروشگاهی را کجا می توان پیدا کرد؟

نکات زیر را هنگام برنامه ریزی یک فروشگاه نمونه در نظر داشته باشید.

الگوی خود را از فروشندگان قابل اعتماد دریافت کنید، حتماً اعتبار فروشگاه و فروشنده، شماره پشتیبانی، رمز امنیتی و موارد مشابه را بررسی کنید.

به هیچ وجه نسخه رایگان قالب را خریداری نکنید، نسخه های رایگان معتبر نیستند و علاوه بر آن هیچ آپدیتی برای آنها وجود ندارد.

نمونه ای تهیه کنید که بومی سازی شده باشد و ترجمه فریزی خوبی داشته باشد.

نمایش دمو یا پیش نمایش قالب مورد نظر. با مشاهده پیش نمایش یا دمو یک قالب، زیبایی و نوع طراحی قالب، سرعت، کارایی و ویژگی های قالب را تجربه خواهید کرد.

Witryna Themeforest Themeforest

ThemeForest معتبرترین سایت برای فروش تم در جهان است. با ورود به این سایت و انتخاب گزینه تجارت الکترونیک از قسمت وردپرس می توانید تمامی سایت های فروشگاهی ارائه شده را مشاهده کنید. با انتخاب هر قالبی می توانید سازگاری آن با وردپرس و ووکامرس را بررسی کرده و دموی آن قالب را مشاهده کنید.

یک قالب فروشگاهی از ابزار وردپرس بخرید

وب سایت ابزار وردپرس انواع قالب های وردپرس از جمله قالب های فروشگاهی بومی و محلی را ارائه می دهد. پس از ورود به وب‌سایت ابزارهای وردپرس، از منوی وب‌سایت روی گزینه «قالب‌های وردپرس» کلیک کرده و از آنجا «قالب‌های فروشگاه وردپرس» را انتخاب کنید. در صفحه ای که باز می شود، می توانید بهترین قالب های فروشگاهی را که توسط تیم ابزار وردپرس ترجمه و تحلیل شده اند، مشاهده کنید. با کلیک بر روی یک قالب، تمامی اطلاعات مربوط به آن قالب و پیش نمایش فارسی در اختیار شما قرار می گیرد، علاوه بر این، نظرات کاربران و پشتیبانی محصول نیز آماده مشاهده می باشد. با خرید یک قالب از وب سایت ابزار وردپرس، علاوه بر دریافت محصولی واقعا قابل اعتماد و اصلی، از پشتیبانی نیز برخوردار می شوید.

قالب های قدرتمند فروشگاهی

در وب سایت ابزار وردپرس در قسمت Templates فروشگاه شما قالب های متنوع و باکیفیتی را در دسترس دارید و می توانید با توجه به نیاز خود مناسب ترین قالب را انتخاب کنید. از بین قالب های فروشگاهی فراوان موجود در سایت ابزار وردپرس، قالب Woodmart و قالب Feltsam را به عنوان بهترین قالب فروشگاهی معرفی می کنیم. هر دو قالب جزو پرفروش ترین قالب ها هستند، بسیار قدرتمند هستند و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. با کلیک بر روی گزینه پیش نمایش، می توانید ظاهر و ظاهر هر قالب را مشاهده کنید.

امیدواریم این آموزش به شما در انتخاب قالب  فروشگاهی مناسب برای وب سایت خود کمک کرده باشد. با دریافت نسخه اصلی الگو از فروشندگان مورد اعتماد، وب سایت فروشگاه خود را اجرا کنید. برای جلسه بعدی که قصد داریم "آموزش نصب ووکامرس در وردپرس" را انجام دهیم، به ما بپیوندید.

 





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : اخبار رسمی
ت : سه شنبه 18 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');